Pražské Quadriennale 2019
Pro Pražské Quadriennale jsem v roce 2019 zajišťovali PR a marketingovou kampaň cílenou na českou laickou a odbornou veřejnost. Během 11 dní akce jsme byli v dispozici novinářům na komentované prohlídky PQ a zprostředkovali jsme více než 50 rozhovorů s umělci i organizátory.
O akci
Pražské Quadriennale scénografie a divadelního prostoru vzniklo v roce 1967 za účelem dostat to nejlepší z divadelního designu, scénografie a divadelní architektury do popředí kulturních událostí, a umožnit tak seznámení se současnou scénografií profesionálním a začínajícím umělcům i široké veřejnosti. Výstavy, festivaly a vzdělávací programy pořádané jednou za čtyři roky podporují experimentování, networking, inovaci a budoucí spolupráci mezi umělecky činorodými autory. PQ má za cíl oslavovat, posilovat a vyzdvihovat práci scénografů, umělců a architektů a zároveň inspirovat a vzdělávat diváky, kteří jsou tím nejzásadnějším prvkem jakéhokoliv živého představení.